Witamy w kwietniu! Najnowszy numer SUKCESU jest już dostępny 🌞 zapraszamy do lektury najpopularniejszego magazynu lifestylowego o Poznaniu 🌞  

Organizator:

Lekcja marketingu

10.08.2020 12:42:38

Podziel się

Od performance marketingu i omnichannel poprzez komunikację marki i budowanie wizerunku po reklamy na LinkedIn oraz inclusive marketing – to tylko część zagadnień, które zaprezentowane zostaną podczas 8. edycji Golden Marketing Conference w Poznaniu już 14–15 września. Swoją wiedzą podzielą się przedstawiciele takich światowych gigantów jak Google, Facebook, BNP Paribas, Lenovo, Citi Handlowy czy Wavemaker. W roli prelegentów zobaczymy także wybitnych ekspertów branży marketingowej, a wśród nich: Piotra Buckiego, Artura Jabłońskiego i Grzegorza Miecznikowskiego. Wyjątkowości wydarzenia nada gość specjalny – Twórca Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – Jurek Owsiak.

TEKST: Leszek Lewandowicz

 

ZDJĘCIE: Grupa MTP

Czy należy korzystać ze wszystkich dostępnych narzędzi, by być widocznym? Czy ilość działań marketingowych przekłada się na ich jakość? Jak dobrać te odpowiednie dla naszej branży i charakteru działalności? Na te pytania z pewnością odpowiedzą prelegenci Golden Marketing Conference, czyli lidera wydarzeń edukacyjnych w branży marketingowej. Misją konferencji od pierwszej edycji, czyli od 2015 roku, jest rozmowa o najnowszych trendach w marketingu, dzielenie się wiedzą, dobrymi praktykami, doświadczeniem zawodowym, inspirowanie do działania oraz poszukiwania nowatorskich rozwiązań, by zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki.         

Już 14 i 15 września doskonałą okazją do zdobycia wiedzy będzie 8. edycja Golden Marketing Conference, podczas której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook, LinkedIn, YouTube), Google Ads, działalności CSR, e-commerce, omnichannel oraz przedstawią nowe narzędzia marketingowe, które testują największe brandy. Gościem specjalnym poznańskiego wydarzenia będzie Jurek Owsiak! Dziennikarz radiowy i telewizyjny, twórca najbardziej rozpoznawalnej marki w Polsce – Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Pol’and’Rock Festival przyjedzie do Poznania 14 września na zaproszenie Grupy MTP – organizatora Golden Marketing Conference, by wygłosić prezentację pt. „Budowanie wizerunku marki oraz team building na podstawie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy oraz Festiwalu Pol'and'Rock”.

Ponadto, ze sceny wykłady wygłoszą m.in.: Katarzyna Turowski-Paliwoda (Head of Business, Facebook), Jarosław Bednarczyk (Sales Manager CEE, Google), Angelika Jeżewska (Brand Manager
w Lenovo Polska), Tomasz Bąk (Dyrektor Marketingu w Citi Handlowy), Piotr Bucki, Tomasz Manikowski, Artur Jabłoński oraz Andrzej J. Chechliński (Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce, BNP Paribas).


https://goldenmarketing.pl/