Witamy w kwietniu! Najnowszy numer SUKCESU jest już dostępny 🌞 zapraszamy do lektury najpopularniejszego magazynu lifestylowego o Poznaniu 🌞  

Organizator:

Zarządzamy z pasją

04.09.2020 14:23:02

Podziel się

Budynek to najlepsza wizytówka developera, na którą zwracają uwagę klienci szukający wymarzonego mieszkania. Wie o tym doskonale Anna Brzezińska, która swoje doświadczenie na rynku nieruchomości zdobywała przez ostatnie 12 lat. Wsłuchując się w głosy mieszkańców, doskonale poznała ich preferencje i potrzeby, a studia z zakresu ochrony środowiska pozwoliły Jej na połączenie wiedzy o nieruchomościach, z najlepszymi rozwiązaniami przyjaznymi środowisku. Jak sama przyznaje, do tej działalności zainspirowały Ją mama i teściowa, które od wielu lat działają na rynku nieruchomości i są dla Niej ogromnym wsparciem merytorycznym. Dzięki temu firma Zarządzamy Sp. z o.o. jest połączeniem tradycyjnego modelu biznesowego, z nowoczesnym podejściem do klienta.

ROZMAWIA: KLAUDYNA BOGURSKA-MATYS 
ZDJĘCIE: SŁAWOMIR BRANDT

Ta doskonała mieszanka doceniana jest przez developerów, którzy chwalą sobie ich profesjonalizm, doświadczenie, wiedzę i uwagę, którą poświęcają swojej pracy. Firmy – przekazując pod ich skrzydła swoje nieruchomości – wiedzą, że mieszkańcy będą zadowoleni. A to dla nich najważniejsze.

Na co najbardziej zwracają uwagę klienci, którzy chcą zdecydować się na zakup nieruchomości i jak może w tym pomóc firma zarządzająca?

Anna Brzezińska, prezes Zarządzamy Sp. z o.o.: Budynek jest wizytówką developera. Dzisiaj klient jest bardziej świadomy i wymagający niż jeszcze kilkanaście lat temu. Często zdarza się, że zieleń w miejscu zamieszkania, czystość, atrakcyjny plac zabaw oraz stosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych, jest najważniejszym warunkiem podjęcia decyzji o zakupie mieszkania. Utrzymanie obiektu na najwyższym poziomie jest bardzo ważne i dlatego w naszej firmie na tym skupiamy swoją całą uwagę. Najbardziej jesteśmy dumni z tego, że zbudowaliśmy zespół ludzi, profesjonalistów, którzy z pasją i pełnym zaangażowaniem świadczą dla nas swoje usługi. Dzięki temu, że mamy najlepszych i sprawdzonych fachowców, możemy podjąć się zarządzania nawet najbardziej wymagającym obiektem. Spotykaliśmy się już z projektami, które wymagały naprawy i poprawy. To też jest pewnego rodzaju satysfakcja – poradzić sobie tam, gdzie inni rozkładają ręce.

Utrzymanie zieleni na takich obiektach często nie jest łatwe. Tym bardziej w zmieniających się warunkach klimatycznych. Jak radzi sobie z tym Pani firma?

Dzięki temu, że skończyłam studia związane z ochroną środowiska i dodatkowo zrealizowałam wiele ciekawych, zielonych projektów, mogę śmiało powiedzieć, że jest to moja bardzo mocna strona. Zieleni poświęcam bardzo dużo uwagi, tym bardziej widząc, jak istotna jest ona dla komfortu mieszkańców. Dawno już minęły czasy, kiedy to czystość i bezawaryjność były najważniejsze. Dzisiaj jest to już za mało. Ludzie wracają na swoje osiedla jak do enklaw, w których chcą się czuć dobrze, odpoczywać i ładować baterie. Piękna zieleń, zadbane alejki, drzewa rzucające tak potrzebny cień, zielone dachy czy coraz częściej pojawiające się łąki kwietne, są tego najlepszym gwarantem. Dlatego właśnie śledzę, jakie są nowości na rynku. Jeżdżąc po Europie, podpatruję ciekawe rozwiązania stosowane u zagranicznych developerów. Szukam nowych pomysłów i inspiracji, które mogę zastosować na naszych obiektach, by cieszyły mieszkańców.

Na jakie jeszcze udogodnienia ze strony Pani firmy mogą liczyć mieszkańcy?

Od samego początku działalności gwarantujemy naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie, całkowicie dopasowaną do ich potrzeb i oczekiwań, dlatego stosujemy najlepsze narzędzia do digitalizacji procesów. Zakładka na naszej stronie internetowej „Strefa mieszkańca”, to miejsce stworzone specjalnie dla klientów, którzy mogą sprawdzić wszystkie ważne informacje związane z nieruchomością, w tym także płatności i salda. Docelowo chcemy, żeby ta zakładka dawała jeszcze więcej możliwości. Planujemy wprowadzenie tam płatności on-line, możliwość udziału w głosowaniach, zgłaszanie awarii. Dzięki temu, że budujemy nasze relacje z klientami osobiście, możemy także wsłuchać się w ich potrzeby, a to one są dla nas priorytetem. Wiemy, że są mieszkańcy, którzy chcą być o wszystkim informowani w tradycyjny sposób i tak się też dzieje. Jesteśmy bardzo elastyczni i dlatego potrafimy dopasować się do każdego klienta.

 

KONTAKT:

www.zarzadzamy.eu

biuro@zarzadzamy.eu  

telefon: +48 506 463 236